Мәліметтер және негіздеме
Кіріспе
Пайдалы қазбалар мемлекетіміздің экономикасын дамытудың материалдық негiзі болып табылады. Пайдалы қазбаларға бай жер қойнауы мемлекеттiң табиғи артықшылығы болып табылады және халықтың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшiн қызмет етуге тиіс. Жерасты суларын қоспағанда, пайдалы қазбалар орны толықтырылмайтын болып табылады және оларды тиімсіз пайдалану қорлардың тез таусылуына, мемлекеттiң экономикалық қауiпсiздiгi дәрежесінің төмендеуіне алып келуі мүмкін.
Қазіргі таңда құрылысшы-инженерлер мен химия, электротехника және машина жасау инженерлері Еліміздің дамуына үлкен улес қосады. Бірақ оған қоса, құрылыс-инженерлер мен эколог-инженерлер өздерінің негізгі рөлдерін орындауы керек, яғни қоршаған ортамыздың табиғат ресурстарын сақтау жолдарын табу керек.
Біз құрылыс және экологиялық инженерия кафедрасы мен тиісті пәндер студенттерге маңызды инженерлік білім беру және мамандарды оқыту бағдарламасын жасау, сондай-ақ климаттың өзгеруі және көліктің атмосфераны ластауы, жердегі тіршіліктің ұзақтығына және адамдардың әл-ауқатына төнетін қатер тәрізді қауіп төніп тұрған экологиялық проблемаларды шешуге арналған, маңызды зерттеу жобаларын дайындау және іске асыру үшін қажет деп есептейміз.
Сондықтан құрылыс және экологиялық инженерия кафедрасы оқытушы-профессорлар құрамының тәжірибесіне, ABET аккредиттеуінен өткен негізгі курстарды әзірлеуге, сондай-ақ тиісті ғылыми-зерттеу жобаларына ерекше көңіл бөле отырып, Қазақстан қоғамында өте маңызды рөл атқарады деп санаймыз.
Бағдарламаның максаты
- Студенттердің профессионалдық дамуына ықпал тигізетін критикалық ойлау дағдыларын күшейту;
- Құрылыс және экология инженерия саласына байланысты проблемаларды шешу үшін, инновациялық және техникалық әдістерді қолдану;
- Инженер-құрылысшылардың рөлін, моральдық міндеттемелерді, құрылыс инженерия саласындағы этикалық нормалар мен кәсіптік адалдықты түсіну, құрылыс инженерия саласындағы кәсіпқойдың көп мәдениетті, әлемдік экономикадағы рөлінің қауіпсіздігі, құқықтық, экологиялық және әлеуметтік ықпалы туралы хабарда болу;
- Көшбасшылық дағдыларды және ұжымда жұмыс істеу қабілеттерді дамыту.
Бағдарлама бойынша оқу нәтижелері
Инженерия саласының бакалавриат бағдарламасын (толық жоғары білім) табысты аяқтау кезінде құрылыс және экологиялық инженерия кафедрасының түлектері:
- Инженерия, ғылым және математика қағидаттарын қолдана отырып, күрделі инженерлік міндеттерді белгілеп, тұжырымдап және шешетін болады;
- Денсаулық сақтау және қауіпсіздік мәселелерін, сондай-ақ әлемдік, мәдени, әлеуметтік, экологиялық, экономикалық және осы пәнге сәйкес басқа да факторларды ескере отырып, көрсетілген қажеттіліктерге сәйкес шешімдер шығару үшін инженерлік жобалау процестерін қолданады;
- Тиісті эксперименттерді әзірлеп жүргізеді, деректерді талдайды және түсіндіреді, сондай-ақ қорытынды жасау үшін инженерлік шешімдерді қолданады;
- Әртүрлі аудиториялармен өзара тиімді әрекеттеседі;
- Инженерлік саладағы этикалық және кәсіптік жауапкершілікті айқындайды және инженерлік шешімдердің әлемдік, экономикалық, экологиялық және әлеуметтік жағдайларға әсері ескерілетін, негізделген қорытындылар жасайды;
- Жаңадан білім алуға үнемі қажеттілікті анықтайды, қажетті оқыту стратегиясын таңдайды, сондай-ақ алған білімін қолданады;
- Мақсат қойып, міндеттерді жоспарлап, жұмыстарды белгіленген мерзімдерде аяқтайды, топтық және инклюзивті ортаны құра алатын, команда мүшесі немесе жетекшісі ретінде тиімді жұмыс істейді.
«Capstone» жобасы – бұл инженерлік бағдарламаның 2 семестріне (күзгі және қысқы) арналған жалпы курс. Capstone жобасы 12 ECTS-ны құрайды, бұл стандартт екі курспен теңдестіріледі.
Capstone жобаcының маңыздылығы “меңгерген материалдарын өмір практикасында жүзеге асыру” болып табылады.
Course Code |
Course Title |
ECTS |
Comments |
Category of Courses |
A. Nazarbayev University Undergraduate Core Curriculum Requirements |
||||
Communicate fluently in the English Language | ||||
SHSS150 | Rhetoric and Composition | 6 | Compulsory | |
SHSS210 | Technical Writing | 6 | Compulsory | |
Demonstrate competence in the Kazakh Language | ||||
Select 2 courses at appropriate level in Kazakh Language, Literature or Culture | 12 | Based on
diagnostic test |
Compulsory | |
Describe and interpret major events in Kazakh and Kazakhstani history | ||||
HST100 | History of Kazakhstan | 6 | Compulsory | |
Demonstrate knowledge of the natural and social sciences | ||||
ECON323 | Managerial Economics | 6 | Compulsory | |
PHYS161 | Physics I for Scientists and Engineers
|
8 | Compulsory | |
Apply numerical and digital literacy skills | ||||
MATH161 | Calculus I | 8 | Compulsory | |
ENG101 | Programming for Engineers | 6 | Compulsory | |
Apply skills in business, design and entrepreneurial thinking | ||||
Fundamentals of Entrepreneurship and
Management |
6 | Compulsory | ||
Use research skills and methods to complete projects | ||||
ENG100 | Introduction to Engineering | 6 | Compulsory | |
Identify ethical and leadership issues and take appropriate leadership actions | ||||
Select 1 among 3 SHSS offered courses on Ethics | 6 | Compulsory |
Course Code |
Course Title |
ECTS |
Comments |
Category of Courses |
B. Common/shared Courses |
||||
ENG102 | Engineering Materials I | 6 | Compulsory | |
PHYS162 | Physics II for Scientists and Engineers | 6 | Compulsory | |
MATH162 | Calculus II | 8 | Compulsory | |
ENG200 | Differential Equations and Linear Algebra | 6 | Compulsory | |
ENG202 | Numerical Methods in Engineering | 6 | Compulsory | |
ENG201 | Applied Statistics | 6 | Compulsory | |
CEE201 | Environmental Chemistry | 6 | Compulsory | |
ENG400 | Capstone project | 12 | Compulsory | |
MAE 200 | Structural Mechanics I | |||
MAE 300 | Fluid Mechanics I |
Course Code |
Course Title |
ECTS |
Comments |
Category of Courses |
C. Discipline-Specific Requirement | ||||
CEE 200 | Structural Mechanics I | 6 | ||
CEE 201 | Environmental Chemistry | 6 | ||
CEE 204 | Civil Engineering CAD and Surveying | 6 | ||
CEE 203 | Structural Analysis | 6 | ||
CEE 202 | Environmental Engineering | 6 | ||
CEE 300 | Structural Design - Concrete | 6 | ||
CEE 302 | Geotechnical Engineering | 6 | ||
CEE 304 | Fluid Mechanics I | 6 | ||
CEE 306 | Civil Engineering Materials | 6 | ||
CEE 301 | Structural Design – Steel | 6 | ||
CEE 303 | Geotechnical Design | 6 | ||
CEE 305 | Hydraulics and Hydrology | 6 | ||
CEE 400 | Transportation Engineering | 6 | ||
CEE 401 | Construction Technology and Management | 6 | ||
D. Discipline-Specific Requirement (Specialization areas and electives) | ||||
Structural Engineering | ||||
CEE 450 | Behavior & Design of Structural System | Elective | ||
CEE 451 | Prestressed Concrete Design | Elective | ||
CEE 452 | Advanced Structural Mechanics | Elective | ||
ENG 300 | Interdisciplinary Design Project | Elective | ||
CEE 463 | Individual Research Project in CE 1 | Elective | ||
CEE 464 | Individual Research Project in CE 2 | Elective |
Page Break
Course Code |
Course Title |
ECTS |
Comments |
Category of Courses |
E. Discipline-Specific Requirement (Specialization areas and electives) | ||||
Geotechnical Engineering | ||||
CEE 453 | Applied Soil Mechanics | Elective | ||
CEE 454 | Foundation Engineering | Elective | ||
ENG 300 | Interdisciplinary Design Project | Elective | ||
CEE 463 | Individual Research Project in CE 1 | Elective | ||
CEE 464 | Individual Research Project in CE 2 | Elective | ||
Environmental Engineering | ||||
CEE 350 | Water & Wastewater Treatment Processes | Elective | ||
CEE 455 | Solid and Hazardous Waste Management | Elective | ||
CEE 456 | Membrane Separation Processes | Elective | ||
CEE 457 | Air Quality Management | Elective | ||
ENG 300 | Interdisciplinary Design Project | Elective | ||
CEE 463 | Individual Research Project in CE 1 | Elective | ||
CEE 464 | Individual Research Project in CE 2 | Elective | ||
Construction Engineering and Management | ||||
CEE 351 | Application of Geomatics in CE | Elective | ||
CEE 458 | Modern IT in Construction | Elective | ||
ENG 300 | Interdisciplinary Design Project | Elective | ||
CEE 463 | Individual Research Project in CE 1 | Elective | ||
CEE 464 | Individual Research Project in CE 2 | Elective | ||
Elective | ||||
Water Resources Engineering | ||||
CEE 459 | Water Systems and Structures | Elective | ||
CEE 460 | Water Supply and Distribution Management | Elective | ||
ENG 300 | Interdisciplinary Design Project | Elective | ||
CEE 463 | Individual Research Project in CE 1 | Elective | ||
CEE 464 | Individual Research Project in CE 2 | Elective | ||
Transportation Engineering | ||||
CEE 352 | Structure & Properties of Concrete Materials | Elective | ||
CEE 461 | Traffic Engineering and Management | Elective | ||
CEE 462 | Pavement Design and Performance | Elective | ||
ENG 300 | Interdisciplinary Design Project | Elective | ||
CEE 463 | Individual Research Project in CE 1 | Elective | ||
CEE 464 | Individual Research Project in CE 2 | Elective |